Жахливе обслуговування в стоковому магазині на Зарічанській, 34

0

Читач написав на сайт: В єдиний за місяць вихідний, спланувала собі шопінг, але підвела погода. Вирішила піти в сток на Зарічанській, 34, і щось купити там, оскільки він знаходиться поруч з моїм будинком. Досить часто його відвідувала з подругами, знаходили досить хороші, якісні речі за доступною ціною. Але більше не буду і всім буду радити в ньому не купувати. Купивши речі на 3-му та взуття на 2-му поверсі, витративши при цьому не одну сотню гривень, мені дали 4 маленькі і незручні пакети-маєчки, тому що великі в них закінчились. Цю ситуацію я зрозуміла, тому що сама працюю в сфері обслуговування.
Зайшовши на 2-й поверх, я ввічливо запитала в дівчат чи можуть вони дати мені пакет, щоб я все поскладала(оскільки магазин належить одному власнику), а я в них так і так буду ще щось купувати, бо особливого вибору та часу на пошук інших магазинів в таку погоду я не маю.
Мені відповіли грубо і неввічливо, з єхидною насмішкою “тіпа ми пакетами не торгуєм”…добре, я терпелива, але мене вивело те, що весь той час, орієнтовно пів години, бо я вже не могла далі це слухати, вони відкрито і голосно, незважаючи на мою присутність насміхалися з мене і переказували одне одному цю історію. !?! Я не чула і не бачила ще такого, я прийшла в магазин, чи куди? На моє зауваження і прохання надати мені книгу скарг, продавець Оксана( чорненька з короткою зачіскою), продовжувала мені грубіянити і сказала, що в них її нема і що їй не соромно мене відкрито обговорювати.
Мої права як покупця були порушені, оскільки:
Всі підприємства (одиниці) роздрібної торгівлі та
заклади ресторанного господарства незалежно від форм власності
ведуть Книгу відгуків і пропозицій встановленої форми (додаток
N 1), в яку споживачі записують скарги, пропозиції, відгуки та
зауваження
Книга відгуків та пропозицій розміщується на видному і
доступному місці в куточку споживача.
{ Пункт 2 в редакції Наказу Міністерства економіки N 21
( z0090-08 ) від 25.01.2008 }

І після всього цього я все-таки купила там річ, щоб мені дали пакет((!
Жах, а не обслуговування! Настрій та вихідний вже зіпсований…ще й заплатила за це.
Раджу директору звернути увагу на персонал, а краще звільнити тих, хто не вміє працювати з людьми, бо я підозрюю, що я не перший і не останній покупець до якого так по-хамськи відносяться.

16 Червня, 2015 |

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Vantage Theme – Powered by WordPress.
Перейти до панелі інструментів