Бізнес з Німеччиною: що підприємцям заважає вийти на іноземні ринки

0

“Робити бізнес з іноземцями завжди важко. Тому під час семінару ми вияснимо, що підприємцям заважає вийти на іноземні ринки, які існують бар’єри. На прикладі Німеччини зрозуміємо, як треба шукати партнера в Євросоюзі, – розповідає директор програмного бюро «GIZ» в Україні Світлана Степащенко. – Важливо дізнатися також, що ми можемо самі запропонувати іноземному партнеру”.
Завдяки участі у програмі підготовки управлінських кадрів за стандартами Євросоюзу, підприємці мають можливість стажуватися у Німеччині. За цей період, крім підвищення кваліфікації, вони можуть налагодити контакти з німецькими бізнесменами для вигідного співробітництва.
“Програма сприяє виходу українських підприємств на міжнародні ринки, підвищенню їхньої конкурентоспроможності та підвищенню кваліфікації українських менеджерів, – зазначає начальник департаменту економічного розвитку та торгівлі Юрій Драч. – Підприємці мають можливість отримати нові компетенції в сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, зможуть проводити переговори з представниками інших країн”.
Усього стажування за програмою GIZ пройшли 35 учасників з Хмельниччини, у тому числі чотири підприємця у 2014 році і п’ять цього року. Протягом 2014 року на підприємствах, представники яких пройшли стажування за Програмою, створено 40 нових робочих місць, залучено 5 млн. гривень інвестицій та впроваджено 6 інноваційних проектів.

Підприємці з’ясовували, що їм заважає вийти на іноземні ринки

 

16 Квітня, 2015 |

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Vantage Theme – Powered by WordPress.
Перейти до панелі інструментів