Що рекламує Хмельницький (Інфографіка)

0

Читач написав на сайт:

Погляд на рекламу залишається неоднозначним протягом тривалого часу. Традиційно настирлива і нав’язлива, реклама з часом стає невід’ємною частиною життя людей. Дехто звикає до її обов’язкової присутності, а для декого вона перетворюється у своєрідне мистецтво. Сьогодні, навіть попри зростаючу частку інтернет-реклами, традиційні біл-борди завжди привертають нашу увагу, хоча б через те, що ніколи не полишають поля зору під час прогулянки містом.

На цьому фоні слід виділити соціальну рекламу, яка виступає вагомим інструментом для поширення традиційних цінностей та нових ідей. Це надзвичайно важливо для Хмельницького, який віднедавна почав позиціонувати себе як «молоде» місто.

Що рекламують біл-борди у нашому місті та чи присутня на них «соціалка», – оцінити нескладно. На Кам’янецькій, головній вулиці Хмельницького, вдалося налічити 130 біл-бордів з рекламою, серед яких лише 4 містять інформацію на суспільно-важливі теми. З них 2 – на тематику енергозалежності, 2 – про безпеку дорожнього руху. Якщо зважити на факт, що ці два постери містять логотип та підпис одного з автовиробників, що забороняється законом України «Про рекламу», то і ці біл-борди не можна вважати соціальною рекламою. За таких умов наявна частка соціальної реклами не досягає і 1,5% попри законодавчо закріплену квоту у 5%.

Розподіл рекламних площ іншого тематичного спрямування, які займають частку більше 4% ілюструє інфографіка вгорі. На фоні масової забудови міста та впровадження в Україні «старого зв’язку нового покоління» цілком логічним виглядає абсолютна перевага реклами нерухомості та 3Gінтернету, на який Хмельницькому, судячи з усього, доведеться чекати ще довго. В очікуванні місцевих виборів не викликає здивування і висока частка політичної реклами.

Хмельничани по-різному ставляться до проблематики реклами у місті. Людей старшого покоління реклама дратує. «Гроші краще витрачати на корисні справи, аніж на рекламу. Її мені вистачає і в телевізорі», – говорить 58-річна Ганна Миколаївна.

Молодь схильна звертати увагу на те, що і як рекламують біл-борди, хоч їх засилля і викликає роздратування. За словами Олександра та Іванни, студентів Хмельницького національного університету, соціальної реклами у місті бракує, тому місцевим органам влади та громадським організаціями слід докладати зусиль у цьому напрямі, аби привернути увагу громадськості до актуальних питань розвитку громадського суспільства.

20 Липня, 2015 |

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Vantage Theme – Powered by WordPress.
Перейти до панелі інструментів