Інклюзія – що це таке, і яка вона у реальному житті

0

Особливо хвилюються за своїх першокласників батьки дітей-аутистів. Що ж чекає їх з 1 вересня?

Більшість батьків навіть не знають про всі свої права і можливості, адже найчастіше їхніх дітей намагаються відправити у спеціалізовані школи. Там, по-перше, слабша програма, а по-друге, в таких школах, зазвичай, навчаються діти з вадами, і аутисти дуже часто просто губляться в такій атмосфері і закриваються в собі.

У цілому світі щодо аутистів практикується інклюзія, тобто дитина навчається у звичайному класі, але має додаткового педагога. Також, згідно з Законом України про освіту, в такому класі повинно бути не більше, як 15 дітей.

Такий підхід має багато плюсів: по-перше дитина, має свого педагога, який допомагає концентруватися і завжди перебуває поряд. По-друге, класи з маленькою кількістю дітей є ідеальним середовищем, бо в аутистів часто є страх перед великою кількістю людей або дуже голосним середовищем. На практиці ж це виглядає малоцікаво: часто у класах не 15, а близько 30 дітей, а додатковим педагогом визначають людину, яка мало що знає про методи праці з аутистами. А якщо цей педагог, борони Боже, піде в декрет, то про іншого можна лише й мріяти. Крім того, директори шкіл не дуже охоче погоджуються на інклюзію, бо це додаткова морока і додаткові папірці…

Але варто зауважити, що вже зараз все більше директорів погоджуються на такі нововведення, а додатковими педагогами призначають молодих спеціалістів, які роблять усе можливе, щоб навчитися працювати з аутистами, адже до нас всі ці методики і терапії тільки доходять. Сподіваємося, з часом, ми будемо мати спеціалізовану освіту не гіршу, ніж в Європі.

Бажаю усім батькам особливих дітей гарних індивідуальних педагогів і успіхів у праці з нашими дітьми.

Читайте також

Серпень 25, 2015 |
Vantage Theme – Powered by WordPress.
Перейти до панелі інструментів