Хмельничанам розповіли, як вести бізнес з Нідерландами

0

Сьогодні, 28 травня, у Хмельницькій торгово-промисловій палаті відбулася бізнес-конференція «Ведення бізнесу в Нідерландах для українських компаній». Під час зустрічі столичні та іноземні гості говорили про експортні можливості підприємств Хмельницького регіону та про досвід українських компаній-партнерів клубу, які вже працюють на ринках Європи.

Також та експерти клубу поділилися практичною інформацією про можливості, механізми та перспективи співпраці між Україною та Нідерландами. Зокрема директор кампанії АТМ Trade Management Арно Клейбрук назвав основні вимоги, яких треба дотриматися перед виходом на європейський ринок.

«Найперша вимога – знання мови тієї країни, куди ви звертаєтеся. Ефективні ділові стосунки можна побудувати тільки добре розуміючи один одного. Найкраще вивчити англійську мову, нею володіють всі країни Європи, – повідомив Арно Клейбрук. – Важливо добре підготуватися перед виходом на іноземні ринки. Треба вивчити ринкові тенденції та детально ознайомитися зі смаками споживачів країни, в яку ви збираєтеся експортувати».

Експерт додав: обов’язково слід враховувати час доставки і об’єми замовлень. Європейці не будуть довго чекати замовлення, тому процес доставки має бути добре налагодженим і швидким. Проблема, з якою можуть зіткнутися українські експортери: європейські замовники купують товар невеликими порціями, але регулярно. Тому в цьому випадку треба робити складські приміщення на території тієї країни, а це потребує великих капіталовкладень.

«Будь-який товар можна експортувати до Європи, головне, щоб він відповідав вимогам, був якісний та за доступною ціною, – констатував Арно Клейбрук. – До Нідерландів перспективно експортувати меблі, текстильну продукцію, машонобудування, перероблені продукти сільського господарства».

Незважаючи на ситуацію в Україні, більшість європейських країн не відмовляються співпрацювати з українським бізнесом

Сьогодні основна проблема українського бізнесу – знайти закордонного партнера та налагодити з ним ділові стосунки. Представники бізнес-клубу «Київ-Нідерланди» зазначають, що саме цим вони допомагають українським підприємцям.

«Українську економіку можна підтримати завдяки експорту. Наш клуб намагається допомогти це зробити через розвиток співробітництва між підприємствами України, Нідерландів та інших країн ЄС, – зазначає президент бізнес-клубу «Київ-Нідерланди» Ханс Рамаекерс.

Клуб “Київ-Нідерланди” – об’єднує підприємства, організації та фізичних осіб. Сьогодні до нього входять більше сорока українських кампаній, які завдяки сприянню клубу вже працюють на ринках Європи. За словами Ханса Рамаекерса, ця організація не є прибутковою, її основна мета – допомога українським підприємцям вийти на європейські ринки. Попри те, членство в клубі платне – 25 тисяч гривень в рік.
 

29 Травня, 2015 |

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Vantage Theme – Powered by WordPress.
Перейти до панелі інструментів